pühapäev, 5. märts 2017

Vaheaeg

Minu vaheaeg

Tere! Seekord räägin teile oma vaheajast.

Vaheaja algul ma lihtsalt puhkasin ja lõsutasin arvuti taga, mõtlesin plaane jõuludeks ja vana aasta õhtuks. Jõulu laupäeval tuli terve pere kokku meie juurde ja sõime, jõime ja lõbutsesime. Järgmine hommik avasime kinke ja kõik ootasid huviga mis ta kink on. 
 Mina sain omale hea ja võimsa mänguri lauaarvuti, mis mulle meeldib väga ja millega on hea mängida. 
Kui jõulud olid läbi siis edasi ma lihtsalt lebotasin ja olin arvutis, sest kes ikka uut asja proovida ei tahaks.


Kui kätte jõudis vana-aasta õhtu siis tuli jälle pere meie juurde kokku ja lasime rakette, sõime hästi palju ja olime kõik rõõmsad. Soovisime ka lähedastele head uut aastat!
 Peale vana-aasta lõppu lebotasin jällegi ja mängisin arvutit. Üldiselt puhkasin terve vaheaeg.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar